• Polish
  • English
  • German formal - Sie
  • Français
  • Magyar
  • Türkçe
  • Russian
  • Hrvatski
  • Spanish  - Espańol Formal Neutro Usted
  • Italian
  • Rumunia
  • Japanese
  • Czech
  • Lithuanian
  • Finnish
  • Arabic
  • Hebrew
  • Slovak
  • Bulgarian
  • Macedonian
  • Nederlands
  • Latvian
  • Danish
  • Maltese
  • Catalan
  • Ukrainian
  • Chinese
  • Swedish
  • Colombia
  • Österreich
  • Mexihco
  • USA
  • Australia
  • Indie
  • Bosna i Hercegovina
  • Luxemburg
Trening Kontrastywnie, systematycznie i efektywnie

Trening nie ma nic wspólnego z zwyczajn± pedagogik± ¶piewu, nauk± języka czy lekcj± fonetyki. Uczy prawidłowej wymowy w repertuarze operowym i kameralnym muzyki niemieckiej i rosyjskiej.

Opera PhoneticsNajważniejsze aspekty, na których opiera się trening to:
  • prawidłowy ¶piew w danym języku różni sie od prawidłowej wymowy w czasię mówienia
  • w czasie ¶piewania, muzyczna fraza modyfikuje "zwyczajowe" fonetyczne działania, przede wszystkim je¶li chodzu o fonetyczn± koartykulację. W każdym języku istniej± różnice fizjologiczne między ¶piewem i mow±. Maj±c ¶wiadomo¶ć tych różnic możliwe jest prawidłowe ¶piewanie w danym języku. Nie wystarczy uczyć się samego języka obcego. W tym wypadku mog± pomagać wykładowcy ¶piewu i lektorzy. Metoda Vladimira Lyskov-Strewe'a polega na u¶wiadomieniu każdemu, jak wykorzystać kod ojczystego języka, tak by wykorzystać wszystko co możliwe z własnego języka do wymowy w jęcyzkach obych.
Vladimir Lyskov-Strewe posiada bardzo różnorodne do¶wiadczenia (perceptywne i artykularycyjne) w wielu językach i wykorzystuje swoj± sprawdzon± wiedzę w pracy ze spiewakami.